duminică, 19 martie 2017

Kilipirim Bucuresti

Astazi a fost o zi antrenanta,intensa si mai ales placuta.De ce?Am dat o fuga pana la Bucuresti unde a avut loc editia de primavara a targului de carte Kilipirim.
A fost o experienta placuta dar totusi obositoare.Si pline de evenimente.
Dar ceea ce  interesant e faptul ca am venit acasa fericit si bocceluta plina de carti ispititoare si frumoase,pe care o sa vi le prezint in cele ce urmeaza.
Primul roman cumparat se numeste Cartea judecatii de apoi ,apartine autorului american Connie Willis,un sf despre ingerere si calatorii in timp,un sf care sper ca se va ridica la nivelul asteptarilor mele. Mai jos aveti descrierea.

E anul 2048. Kivrin studiaza la Oxford. Calatoreste in timp si se intoarce in secolul al XIV-lea, intr-un sat englezesc. Ajunge din greseala acolo unde ciuma face ravagii, intr-o lume dominata de superstitii si spaime. Devine un inger al sperantei intr-un ceas intunecat din istoria omenirii. Stiinta moderna poate face fata molimei, dar nu si naturii umane… O carte extraordinara, in care SF-ul se intalneste cu fictiunea istorica.

Teantant,un fel de Outlander,suprimat intr-un volum.Daca tot am adus vorba mi-a atras atentia si seria dar era exagerat de scumpa,asa ca astept sa-mi gasesc un job,si ma gandesc daca o cumpar ulterior.




2 Primele patru volume din seria Intoarcerea acasa de Orson Scott Card
Seria si autorul mi-au atras atentia prin tematica dar si popularitatea lor.Am inteles ca merita citita si daca era la un pret bun,de ce nu.
Am 4 din cele 5 carti,dar o dureze pana ajung sa le citesc,iar pana atunci sper sa-l cumpar si pe ultimul.
Bugetul a fost limitat,desi cartii interesante care sa merita au fost,dar las ca imi iau revansa in Mai cand ma duc la Romexpo.
nu regret ca le-am uat vroiam de mult sa citesc seria,mi-a atras de ceva vreme atentia,plus ca multa lume o tot ridica in slavi si am vrut sa vad ce e cu ea,iar cand le citesc revin cu pareri si impresii,ca de obicei.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu