sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Placeri Interzise de Deanna Lee

Intr-o perioada in care cursurile mi se par mai complicate de cat in timpul semestrului,am reusit sa-mi fac timp pentru un microroman pe care mi-l doream sa-l citesc de ceva vreme,si acum am reusit sa o fac,si nu a fost o pierdere de vreme de loc.
Cu un stil alert autoarea croieste o poveste de dragoste indrazneata,erotica,placuta cu personaje cu tupeu si trupuri superbe.
Ideea de artist plastic,interpretat de Lauren,o tipa hot,fara inhibitii,cu placeri iesite din limitele normalului a fost un idea care mi-a atras initial atentia,iar in timp ce citeam mi-a captat atentia faptul ca era inconjurata de specimen extreme de frumoase,si totusi nu se simtea indragostita,ii trata rece,poate doar o partida de sex pe fuga,si fara placere cu un model tanar si dornic de o femeie dornica si sexy.
Dar in peisaj apare un ucigas care vrea sa-i ia viata lui Lauren,si toti intra in alerta chiar si sexi-politistul Connor,cel insarcinat cu paza galeriei unde urma sa expuna.Dar meseria lui devine mult mai posesiva iar artista gusta din placerile pe care acesta i le pune la dispozitie.
Desi cliseic pentru un astfel de roman,nu consider ca este unul prost,mie unul mi-a placut,suspansul aproape exploziv folosit de autoare mi-a furat aerul inca de la inceput deci e un lucru bun.
Iar coperta nu mai are nevoie de vreo descriere pentru ca spune destule.Fata sexy cu sanii voluptosi din prin-planul paginii,si negrul obsesiv ce o inconjoara sunt tot ce trebuie ca aceasta carte sa devina o obsesie literara pentru orice cititor,chiar si pentru unul care nu prea citeste romane erotice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu