sâmbătă, 8 iulie 2017

Octopussy de Cristina Boncea

Un roman ambitios,frumos ilustrat,cu o scriitura atragatoare,personaje tinere si indraznete,fara inhibitii,o carte cu tenta psihologica care te introduce intr-o lume stranie,intr-un Bucuresti actual,bine cunoscut,scandalos.dar totusi strain.
Personajele sunt interesant construite,in aparenta inocente,dar inocenta in fapt este preludiul dezmatului absolut.La ele se remarca o diversa schimbare de atitudine,dar sentimentul predominant la ele ese depresia care se adanceste tot mai mult spre finalul romanului.
Image result for cristina bonceaVizita unchiului si reintoarcerea Hyenei in casa reprezinta preludiul unei actiunii complexe,cu iubirii,tristete,frustari,agonie,furie.Romanul mi se pare putin prea dark din cauza ca autoarea pune foarte mult accent pe depresia avansata,tentativele de iubire ale gemenelor din centrul povestii.
Aceste gemenele sunt descrise intr-o maniera e ilustreaza realitatea sumbra a prezentului.
Mi-a placut stilul alert si descriile rapitoare,in schimb personajele mi-au lasat un gust amar,nu pentru ca nu ar fi bine conturate,cii fiindca desfraul,nepasarea si rautatea le inconjoara intr-o mantie grea.
Tema psihologie a reprezentat insa o surpriza placuta,chiar aveam de gand sa citesc si alceva inafara de clisee de prost gust cu finaluri fericite (nu pot sa-mi dau seama daca volumul are sau nu un final fericit pentru personajele si asa presupusul sindrom Octopussy  sunt  foarte putin dezvoltate).
Ok,acum scena cea mai ceaa  a fost relatia de sex cu cainele,mi-a placut,am si ras pe saturate,a reusit sa ma scoata din tipicitate,a si dat originalitate romanului.
Coperta cred ca mi-a atras atentia initial,apoi legatura pe care autoare o face cu un anume desen,dar asta va las pe voi sa descoperiti numi citind romanul de debut a talentatei Cristina Boncea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu