miercuri, 27 aprilie 2016

Sacrificiu Final de Richelle Mead

Ultimul volum din binecunoscuta serie Academia Vampirilor.Ma bucur ca se incheie,pentru ca vreau sa scap de vampire
,moroi,strigoi,alchimisti,elemente,s.m.d.
Seria este reusita si are un final pe masura,dar dupa mine cei mai multi ar renunta dupa a patra carte,momentul in care Dimitri dispare,transformat in strigoi.
Fiindca aceasta serie nu-mi apartine mi-am permis sa o termin,doar pentru faptul ca numele lui Richelle e pe coperta.Repet ca mai sus idea de vampiri este atat de uzat in 2016 incat nimic nu ma mai poate face sa indragesc aceste creaturi "malefice" cum le numeste Sydney de la aparitia ei in roman pana la final.
Actiunea este alerta,stilul e inconfundabil,dar revenirea la povestea de dragoste mi se pare cea mai proasta idee din carte.Mie imi placea mai mult relatia Rose-Adrian,dadea mai mult sens cartii,fiind amandoi de aceiasi varsta,dar relatia Rose-Dimitri mi se pare deja folosita,iar chestia asta nu m-a surprins deloc.
Cat despre faptul ca apar un soi de noi vampiri,categorie e termenul corect,asta mi se pare cireasa de pe tort.Oricum mi se invart destui vampiri prin creier,un alt soi de vampiri e prea de tot.
Dar totusi ma bucur ca Lissa a devenit regina,fiindca Tatiana mi se pare ca devenise o idioata,deci am ceva in comun cu autoarea.Daca tot vorbim de Lissa ea mi se pare cel mai ok personaj din acest ultim volum.E complexa inteligenta,calculatasi imposibil de frumoasa,dar cum nu ea e protagonist nu are cum sa salveze prestigiul romanului.
Finalul este un happy end,nimic iesit din comun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu