miercuri, 21 iunie 2017

Croco-deal de Carl Hiaasen

Am fost la inceput sceptic in ce priveste romanul.A inceput dezamagitor,actiune putina,stil naspa,sec,personajele nu ma atrageau prin nimic,dialogul era monoton.
Au existat si personaje la care inca ma gandesc fiindca nu inteleg deloc necesitatea lor in carte,dupa mine sunt utilizate sa umple paginile cartii.
Image result for croco-deal de  carlIn linii mari cartea este interesanta,actiunea se dezvolta mai greu,dar este prezenta in roman,iar personajele spre finalul cartii au devenit mai atractive.
Personajele nu prea m-au impresionat,iar lipsa de implicare efectica a autorului se simte,e o carte rece,dar care totusi e salvata de anumite elemente.
Mi-a placut faptul ca personajele feminine domina romanul,au tendinte sexiste,si sunt mult mai intense si complexe decat personajele masculine (care sunt redusi ca numar si descriere ).
Actiunea evolueaza frumos,ducand povestea la un nivel superior,dar cel mai mult am indragit imaginile superbe descrise de autor,are un har pe care ni-l dezvaluie treptat,desi acest lucru nu a scos romanul din mediocritate.
Finalul  este frumos,unul vesel,desi putin melancolic deoarece m-am cam atasat de personaje,unele cel putin.
Nu stiu de ce ma blocheaza cartea asta dar nu pot momentan sa spun mai multe despre ea,asa daca v-am facut curiosi,va invit s-o cititi si sa descoperiti o  actiune interesanta in locuri magice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu