joi, 28 aprilie 2016

Pericol la End-House de Aghata Christie

O carte cu inconfundabila semnatura Aghata Christie.
Sincer,nu-mi aduc aminte cum am ajuns in posesia ei,dar de indata e am prins ocazia vacantei de pasti am pus mana pe ea stiind ca nu-mi va lua mi mult de trei-patru zile s-o termin.Am avut dreptate,am inceput-o luni,si mircuri a fost gata.Mi-a luat timp sa scriu o recenzie fiindca sunt multe de spus despre carte si vreau sa va conving ca merita sa cititi cartea.
Image result for pericol la end housePersonajele sunt foarte bine creionate,Aghata reusind sa creioneze tipilogii diferite ale oamenilor,insa nu mi-a dat nicun indiciu in ceea ce priveste criminalul.
Cartea il are in prim-plan pe faimosul si inegalabilul Hercule Poirot,detectivul ce rezolva orice crime indiferent de gradul de dificultate.Mi-a placut de el,dar mi se pare ca sufera de egomanie,se crede cel mai cel din cei mai tari.
Cred,dar nu sunt prea sigur,si un serial cu acest celebru detective,si nu pot sa spun ca a fost o surpriza persoana lui,in scimb mi se pare remarcabil gandirea si meticulozitatea cu care trateaza cazul,care de fapt nu e unul de crime,ci un atental la viata cuiva.
Stilul alert este ca un drog,si are darul de a te propulsa langa detective,pur si simplu te face sa iei parte la ancheta,practiv te transpune in mintea lui Hercule Poirot,dar nu si in trupul acestuia,deoarece actiunea este relatata prin ochii prietenului sau,Domnul Hasting.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu