duminică, 9 august 2015

O Zi de David Nicholls

Image result for o zi david nicholls
Am terminat azi cartea si am tinut neaparat sa-mi spun parerea in legatura cu ea. O carte insteresanta din punct de vedere structural,si temporal.
O carte despre iubiri pierdute,implinite,regasite.
Sincer imi plac povestile de gen iubire-orgoliu-despartire-impacare.
Dar la un moment dat povestea devea putin plicticoasa,datorita certurilor celor doi protagonisti.Au existat momente cand vroiam sa renunt in a mai citi dar dupa acele pagini care ma enervau a devenit interesanta.
Finalul este unul care sincer mi-a captat atentia,si nu fiindca era trist(caci era ,dar nu indeajuns de mult sa devina lacrimogen).
Am spus totusi,ca las setul de carti imprumutate de la Oana,dar intamplatator am gasit-o in format PDF,si am zis de ce nu?
Va recomand cu caldura aceasta carte pentru ca sunt convins ca o sa va atraga in paginile ei minunate,printre personajele ei fermecatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu