marți, 27 septembrie 2016

Vicontele de Bragelonne de Al. Dumas Vol. 4

Volumul 4 incheie superba serie medievala Vicontele de Bragelonne.
Atat de repede,cand m-am obisnuit cu personajele si descrierile extraordinare pe care autorul le creioneaza cu atata maiestrie.
Sincer am mers pe instinct cu aceasta serie,pe care am primit-o de la un vecin,ii facea probabil curat prin casa (nu-i pasa nimanui,stiu asta),dar dupa un inceput greoi am decis sa termin seria si sa nu repet greseala cu seria Jocurile Foamei (pe care nu am terminat-o nici acum).
Nu am sa vorbesc de personaje,decatmentionez faptul ca daca ve-ti citi finalul ve-ti tremura putin.E clar faptul ca Dumas nu a avut pic de mila cu privire la soarta bravilor muschetari.(cred ca va-ti prins ce vreau sa spun).
Am observant ca romanul nu mai contine scene de inpiratie amoroasa,el fiind incarcat de actiune si o emotie ce te insoteste de la inceput pana la finalul sfasietor pe care autorul ni-l da fara nici o remuscare.
Un most-read al tuturor timpurilor.Nu cred sa se demodeze vreodata povestile cu muschetari si castele,in general perioada medievala are un farmec aparte care te seduce iremediabil.
Povestea a fost ajuta si de stilul lui Dumas care are capacitatea sa reidea cu sfintenie un anumit loc,peisaj,castel,insula,actiune,animal,etc,care iti creaza iluzia unei proiectii 3D,atat de realist sunt descriese evenimentele.
In ciuda povesti din interior,aceasta coperta are ceva care nu-mi place,nu e vorba ca e urata dar pe mine chiar nu m-a impresionat (spun asta poate pentru ca finalul a fost diferit de cel din capul meu).

Recomand cartea cu cea mai mare incredere tutror,cu adaugarea ca e la fel de frumoasa ca cele mai cunoscute bestsellere ale momentului!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu