marți, 21 iulie 2015

Diane de Lys Alexandre Dumas-fiul

Aceasta recenzie trebuie sa o postez ieri 20 iulie,dar din motive tehnice nu am putut.
Am intrerupt putin seria cartilor imprumutate Oana M. pentru ca imi doream de ceva vreme sa citesc acest miniroman.
O carte de mici dimensiuni cu o intriga si o poveste de dragoste frumos contruita.
Pot sa va spun ca nu regret ca am citito deorece mi-a placut.Stilul este unul frumos,cu descrieri potrivte si cu o intriga frumos construita.
Tema este reprezentata de o iubire ce nu poate fi infaptuita din cauza rangului celor doi indragostiti.Deliciul acestei iubiri imposibile o reprezinta un triunghi amoros ce infloreste dintr-o minciuna.
Va recomand sa cititi acest miniroman de dragoste pentru simplitatea si iubirea ce predomina la fiecare pagina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu