duminică, 5 februarie 2017

Zori de zi de Stephenie Meyer

Putine carti am abandonat de-a lungul timpului,iar aceasta carte este printre ele.Seria e reusita,chiar daca mai are lipurisau elementele care nu au ce cauta in acel loc,seria este frumos scrisa.
Daca e asa frumoasa de ce nu pot termina ultimul volum?
Pentru ca devine obositor,enervant si plictisitor.
Nu spun nu,cartea nu-si pierde doza de adrenalina si mister,descrierile tot superbe raman,dar apare schimbul asta continuu de perspective,ceea ce nu era un lucru rau daca perspectivele erau oarecum diferite,dar aici am avut impresia ca citesc de doua ori aceeasi chestie,iar asta tinde sa devine deranjant.
Personajele nu evolueaza,dar Meyer iar ne arunca intr-un triunghi amoros,dar de asta data stie sa-l mascheze,fara sa ne scoata ochii cu o dragoste patetica,si fara substanta.Edward devine mai atent si grijuliu cu Bella,aceasta pare ca se maturizeaza,doar pare,iar Jacob accepta cu greu faptul ca Bella nu-i apartine dar tot incearca sa o protejeze din postura de semi-iubit.
Cel mi mult am urat faptul ca actiunea nu evoleaza deloc,chiar a regresat la inceputiri,cand Bella avea cosmaruri.Acum sunt diferite dar ideea e aceeasi.
Pacat de coperta ca era interesanta,desi nu ma da pe spate,pare ca anticipeaza esecul romanului.Sau asta simt eu in acest moment.
Nu vi-l pot recomanda pentru nu stiu cum s-o fac,dar sper ca cineva va aprecia romanul asa cum eu nu am vazut.
Autoarea merita,e talentata,demostreaza ca poate mai mult si are inspiratie si imaginatie multa,dar pe mine nu a reusit sa ma vrajeasca cu acest final.Pacat de imaginile superbe pe care le-a creionat cu maiestrie in serie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu