miercuri, 8 februarie 2017

Amurg vs Academia Vampirilor

 Aceste doua serii le-am citit in decursul anului trecut si cred ca a venit momentul sa fac o paralela intre ele,asta inseamna sa pun pe hartie calitatile dar si defecte in onglinda a acestor serii.
Initial nici una nu era pe lista mea de lectura,si nici in biblioteca,ele fiind imprumutate.
 Un alt element comun ar fi faptul ca amandoua seriile sunte despre si cu vampiri.Acum ce sa spun,prima data aveam ceva indoieli cu privire la serii si nu la autoarele lor.
 Stiam din auzite si incercate acum ca cele doua serii sunt absolut frumoase,iar acum m-am convins.
 Intradevar,seriile merita,sunt usor de citit si inteles,lumea creata nu e greu de imaginat intrucat face parte din lumea noastra,teriile sunt ale Americii sau Europei,in functie de serie.
 Autoarele a stiluri apropiate ca descriere si intesitatea actiunii,desi am putu observa cateva mici diferente.Spre exemplu la cartea lui Mead (Academia) nu pot spune ca am fost plictisit de actiune,in schimb Amurg nu mi-a captat sa cum trebuie atentia,dar nu este o diferenta foarte mare intre cele doua autoare.
Copertile si descrierile Academiei sunt n-spe ori mai ok decat cele ale Amurgului,desi nu spun nu,uneori simplitatea e buna la ceva.
Am observat de







asemenea ca exista diferente intre numarul de personaje,Academia beneficiind de mult mai multe decat Amurg,si in plus sunt mai bine descrise.
Au totusi unele asemanari ca triunghiurile amoroase in care se arunca protagonisitii,personajele feminine sunt curioase si impulsive,nestapanite si nu respecta regulile.
In rest a fost ok,mi-a placut modul in care reusesc sa ma capteze de fiecare data cand ma intorceam in interiorul lor,si sunt sigu ca voi purta aceste carti multa vreme intiparite in suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu