sâmbătă, 4 noiembrie 2017

Malad de Alexandru Voicescu

Un roman interesant construit mai altfel decat sunt eu obisnuit.Asta imi place la el faptul ca este atipic,diferit de tot ce am citit,un fel de psihologic dus la extrem,care este capabil sa creeze trairi,imagini si senzatii care nu pot fi definite.
Un debut neobisnuit,alert,placut care reuseste sa te stoarca de toata materia genetica si sa te construiasca dupa bunul plac,fiindca tot ce citesti simti intiparit in ADN-ul tau,este ceva care nu poate fi descris.
Daca inceputul este obisnuit,mijlocul te seduce fara dubiu,deoarece cursa dusa de personaj dezvaluie informatiile de care ai nevoie ca sa indragesti cartea.
Recunosc ca stilul pe care autorul il utilizeaza este putin criptic,dar este totodata accesibil pentru acele persoane care au facut cunostinta cu personajele si limbajul autorului.In definitiv este o carte misto scrisa cu vibe misto de un autor misto.
Personajele sunt descrise frumos,te face sa le intelegi starile cu usurinta,iar senzatiile phihotice pe care le descrie autorul sunt autentice,de parca le-ai experimenta pe propria piele.
Desi aproape mi-a pierdut atentia in cuvinte tehnice,recunosc ca nu m-am asteptat la un debut alert,mai ales din partea unui barbat,fiindca se stie mitul cum ca femeia descrie bine orice.Imi pare rau sa va dezamagesc dar iata un barbat care foloseste descrierea ca pe o arma pentru cititori,si o utilizeaza la capacitati maxime si foarte bine.
Va recomad un autor debutant talentat,a carui roman este bun,alert,de neuitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu