luni, 13 aprilie 2015

Atentie! Invazie extraterestra!

Pamantul este in pericol! O nava neidentificata a aparut in perimetrul de siguranta al Terrei.Alertati autoritati-le,C.I.A. pentru urgente majore.Alertati armata pentru interventie rapida. Asta s-ar intampla daca am fi naivi si am crede in toate porcariile spuse la televizor,raspandite de un bolnav mintal sau de un amator care editeaza o poza afirmand ca este nava spatiala a unor omuleti verzi. Dar nu poate fi posibil.S-a dovedit stiintific ca nu poate exista viata pe alte planete in afara de Planeta Albastra(alias TERRA). Si totusi,asa afirmam pana descoperim romanul CONSPIRATIA a lui SIDNEY SHELDON. Nu l-am terminat de lecturat dar imediat ce am savurat o parte din el,am stiut ca este o capodopera a contemporanitatii.Si mai ales de ce la-si pastra doar pentru mine? Asa ca iata-ma aici. Cei ce vor sa simta actiunea din plin acesta este un roman potrivit. Cei ce vor un thriller impresionant acesta este potivit. Si de ce nu,exista chiar secvente de dragoste incarcate electric. Ingredientele alese de Sheldon fac dintr-o poveste apparent simpla un bestseller de talie mondiala. Cei de la prestigioasa revista PEOPLE afirma:"Contemporan si Captivant...autorea ramane o mare maestro in jocul bestseller-urilor. Cei de la Savannah NEWS Press spun dspre roman:"Unul dintre cele mai pline de fantezie si captivante romane de suspans de talie international...SHELDON s-a intercut pe sine...". Daca vreti sa stiti oamenii au vazut omuletii spatiului.Eu,sincer nu m-am intalnit cu unul dar daca l-as vdea l-as recunoste dupa urmatoarele descrieri facute de Janus omul present la prabusirea navei spatiale: "Niste corpuri atat de straine umanitatii.Fruntile lor erau mult mai mari decat va asteptati.Nu aveau par pe cap,nici gene sau sprancene.Ochii semanau cu niste mingi de Ping-Pong." Acum ca aveti descrierea,ii veti putea identifica usor daca se afla printe noi. Si daca s-ar afla de existent lor ce va-ti intreba? "Cum ar influenta ei lumea noasta?";"Ar insemna pace?Razboi?Sfarsitul civilizatiei asa cum o cunoastem noi?" C-am a fost cu recenzarea acestei incantatoare carti. Pe data viitoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu