miercuri, 6 mai 2015

Book Alert

Ei bine,acum mi-am gasit timp sa va prezint noile achizii din mini vacanta de 1 Mai.Sunt 2 la numar,stiu trist!
Prima Clubul V de Kate Brian
Image result for clubul v
O carte interesanta,pot spune pe gustul adolescentilor.Nu ca,aceasta vorbeste de adolescenti,da na am zis sa aflati.Pare,si sper sa fie interesanta ca nu am aruncat banii aiurea in tranvai.E la capatul unei liste interminabile dar o voi citi va sigur de asta.
A doua si ultima Greselile Mirandei de Jill Mansell
Image result for greselile mirandei
O carte pe care o mai zarisem de cateva ori printre cartile librariilor pe cand le vizitam.Pare o idee interesanta,bine si curiozitatea isi spune cuvantul,asa ca iata rezultatul.Sper sa nu fie o dezamajire,desi nu cred ca este cazul.
C-am atat!
O sa incerc in weekend sa pun si recenzia pe care o am pregatita deja!
Pe data viitoare!Si nu uitati,cititul salveaza viata de la monotonie si absurd!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu