miercuri, 24 august 2016

Vicontele de Bragelonne de Al. Dumas-vol 1.

Seria Vicontele de Bragelonne de Dumas are 4 volume si am incercat sa citesc intreaga seria si apoi sa-i fac o recenzie complete.Dar incepand volumul al 2- lea mi-am dat seama ca romanul este complex,si se individualizeaza fara de restul seriei,detaliile fortandu-ma sa scriu despre fiecare volum in parte.
Romanele sunt primate,intr-o editie din 1990,dar nu pot sa afirm ca cele doua coperti nu sunt frumos realizate,din contra sunt foarte atragatoare,putin uzate,vremea aici se afirma.Din pacate nu am gasit spatele cartii pe net,asa ca ramane doar coperta 1.
Am aflat citind ca seria traseaza linia fiului celebrului muschetar D'artagnan,Raoul,regasindu-i vechea formative de trei Porhos,Athos si Aramis,intr-o varianta un pic imbatranita.
Privit in ansamblu acest volum a fost un pic c-am plictisitor pe alocuri,dar recunosc faptul ca exista unele scene de-o putere zdrobitoare,cum ar fi scenele de lupta,sau alte scene superb ilustrate.
Trebuie sa spun ca in acest volum a iesit la iveala o poveste de dragoste,sau un preludiu a asa ceva,dar foarte putin este descries fata de alte scene mai importante.
Am fost impresionat de capacitatea si frumusetea cu care Alexander Dumas construieste decorul ori personajele,acest fapt mi-a luat gandl de la acest viconte care refuza sa se dezvalie cititorului.
Sper doar ca in continuarea seriei sa am parte de mai multe aventuri palpitante,momente de dragoste si gelozie,confruntari,amantlacuri si alte astfel de momente in atmosfera superbei curti regale a lui Ludovic al 14-lea.
Va recomand romanul pentru o doza de istorie,pentru o poveste captivanta,bine scrisa,cu personajele care te vor captiva care de mai de care si va incerca fiecare sa-ti intre pe sub piele,cu intrigi,iubiri imposibile,aventuri,si nemuritorii muschetari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu