luni, 31 august 2015

Zece Negri Mititei de Agatha Christie

Am treminat-o de citit ieri ,dar inca ma gandeam la carte si nu am putu sa va voresc de ea atunci.
O carte zguduitoare si foarte bine gandite,pe stilul inconfundabil al Agathei Christie.
Sincer nu stiu sa fi citit altceva in afara de Hotel Bertram de la aceasta,dar se intampla cu multe secole-n urma.
Clar,mi-a atras atentia de la inceput cu cei zece oaspeti si o gazda misterioasa.
Crimele au fost cele mai frumoase surprise pe care le-am intalnit in carte,fiind bine gandite si organizate,iar punerea lor intr-un mod atat de calculate in actiune este de-a dreptul fantastic.
Poezioarea ce prezenta fiecare moarte si detaliile lor mi se parea la inceput inutila,dar dupa ce mi-am dat seama la ce folosea de fapt m-a captivat intru-totul.
Am citit o carte interesanta.Cred ca de la o vreme citesc carti ce nu au legatura cu liceu si nu pentru ca scoala se axeaza pe lectura veche,se axeaza pe nulinati,carti fara valoare,rebuturi,iar asta e oraza de soare intr-o mare de nori.
Nu am de gand sa ma plang, asa ca revin pentru a recomanda o carte cu adevarat fascinanta si demna de citit.

Ultima carte de la onix se nu numeste Culca-te cu mine ,un titlu foarte indraznet,care sunt sigur ca va fi o surpriza placuta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu