marți, 17 noiembrie 2015

Academia Vampirilor de Richelle Mead

Am facut rost de acest prim volum al seriei si am zis sa vad cum e.
Ideea de vampiri si strigoi nu ma incanta la inceput,dar cand am intrat in lumea lui Rose si a Lissei Dragomir,am stiut ca ma voi regasi printre personaje.Tot nu sunt fascinat de lumea vampirilor,ce mi-a placut a fost povestea in sine.
Povestea le are in prim-plan pe doua prietene foarte bune,Rose Hathaway si Lissa Dragomir.
Dupa ce se reintorc la Academie (au fugit din acelasi loc in urma cu 3 ani) isi reiau viata de eleve.
Dar totul se va schimba cand Rose se indragosteste de antrenorul ei si incepe o idila romantica cu el.Apoi apar diverse rasturnari de situatie care de mai de care complicate.
Dar sincer,nu m-am plictisit aproape deloc citind roman,chiar am fost prins intre paginile lui,si am trait alaturi de eroine.Ce lipsea dupa parerea mea,o descriere a infatisarii anumitor personaje,care erau schitate fag,in rest cartea a fost fara cusur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu