vineri, 13 noiembrie 2015

Clubul V de Kate Brian



A fost o lectura destul de interesanta.
Tema mi-a placut,de alfel si povestea construita pe parcursul a peste 300 de pagini.Stilul autoarei o da putin pe senzatii lacrimogene dar pentru mine nu a fost destul.
Mi-a placut si m-a intrigat in acelasi timp lupta pentru bursa Tremont ce presupunea puritate la nivel de trup si de suflet.O chestier care ma lasa si acum pe ganduri.Cucoana Tremont era o leaca tacanita dar,asta mi-a placut fiindca pe parcurs ies secrete si apar intrigi intre cele patru protagonist: Mandy,Kai,Debbie si Eva.
Ce ma deranjat la aceasta carte este lipsa descrierii celor patru.Am inteles partea cu secrete si dragoste,dar nu am putut sa-mi formez o imagine a protagonistelor,in rest nu am ce adauga.
Intradevar Kate are darul de a te prinde in paginile cartilor sale,caci eu asa m-am simtit.Nu imi mai venea sa o las din mana,fapt ca mi-a trezit interesul si curiozitatea.
Va recomand acest roman frumos asternut,daca vreti sa contemplati viata de liceu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu