sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Vanatoarea de Lavinia Calina

                                                Oficial am devorat toate cartile Laviniei...


Tocmai ce am inchis acest superb roman.
Este volumul 2 al seriei Ultimul Avanpost,si a fost genial.Ca de altfel tot ce iese din Condeiul Laviniei.
Frumoasa Diane se intoarce si e mai puternica ca niciodata.Ajunsa la avanpost afla ca viata ei de acum nu difera foarte mult de viata ei de dinainte.Poate este putin mai activa si cu un scop bine definit:Uciderea fostului sot,Alex,print al Regatului Roman.
M-am indragostit iremediabil de Diane,si cei din jurul ei,iar de Eva nu pot sa spun ca mi-a fost antipatica,mai mult o persoana cicalitoare.
Cel mai mult mi-a placut dar si mi-a creat o multime de intrebari finalul,si anume faptul ca Diane se intoarce la Alex,dupa ce cateva zeci de pagini in urma acesta o injunghie.
Un roman ce te va tine ostatic in paginile lui pana si ce ultimul cuvant a fost citit.
Lavinia este cea mai interesanta povestitoare a mileniului 3,si va las pe voi sa vedeti de ce.

Si ca un plus pentru mine si restul fanilor,Lavinia a anuntat ca romanul Zona Zero va iesi in curand din ou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu