sâmbătă, 31 octombrie 2015

Ultimul Avanpost de Lavinia Calina

Ei,ei, am ajuns si eu sa citesc acest minunat roman.Stiam de la inceput ca-mi va placea,desi nu asa  de mult.
Lavinia are un stil dat naibii,impletind cu succes suspansul cu momentele de actiune intense, plus un strop de iubire.Iar la final nu iese o prajitura dupa care salivati,iese un roman complex, bine dozat si bine scris.
Povestea se focalizeaza pe jocurile puterii politice in anul 2046.Nu dezvalui nimic,va las sa aflati si singuri.
M-am bucurat cand Diane a aflat adevarata ei personalitatea,dar totusi am fost dezamajit ca scarba de Alex (aka printul Regatului Roman) era la final viu.
Prevad un mega success romanului atat in Romania cat si peste granite.E timpul ca si romanii sa se faca auziti pe plan literar ca avem cu ce,nu de alta.
Cel mult mi-a placut modul cum este prezentat Regatul,o tara apparent perfecta,dar dincolo de aparenta un morman de minciuni si iluzi bine tesute.

Proiectia redata ilustreaza perfect tragedia ce s-a petrecut cu o zi in urma in Club Colectiv din Bucuresti si interventiile ulterioare,o lume a incompetentei,in care traim,o lume in care diplomatia se face la nivel inalt in timp,ce oamenii mor cu zilele neavand ce manca.
R.I.P. familiilor indurate,si multa speranta (oricum statul nu-I in stare sa dea mai mult) victimelor din spitalele care sunt DEJA pline ochi.Vai de noi si viata noastra daca ne bazam pe inputitii din conducerea tarii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu