sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Romeo si Julieta de William Shakespeare

Asteptam momentul potrivit ca sa citesc aceasta carte/poveste,si iata ca acesta a venit.
Povestea,desi clasica,mi-a atras atentia,iubirea imposibila dintre cei doi protagonist,de altfel prezenti si in titlu,a facut din poezia-teatru un ansamblu frumos,o poveste credibila.
Mi-a placut verva naratorului poet,si nu numai el,ci si faptul ca in vara am ajuns la casa minunatei Julieta,era imposibil sa nu-i fi citit povestea.Nu?
Totusi nu mi-a placut faptul ca Shakespeare nu a contruit decorul decat vag,doar cateva detail se gasesc in didascaliile de la inceputul fiecarei scene si parti,in rest e criza mare.
E prima data cand il citesc deci nu am avut cine stie ce asteptari,dar pe bune acum,mi-a placut,de ce sa mint !?
Cum v-am obisnuit deja,va recomand povestea din motive multiple,va zic doar unul :este o poveste foarte frumoasa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu