sâmbătă, 5 decembrie 2015

Nymphette_dark99 de Cristina Nemerovschi

 
Tocmai ce am inchis cartea si ma simt inca parte din ea.Mi-a placut starea alerta pe care Cristina o foloseste,dar mai ales ca Roman se petrece intr-o singura noapte.Si pentru asta nu pot decat sa-i spun Felicitari.
O sa va indragostiti din primele pagini de Vicki,o sa va para rau cand o s-o terminate dar,hey,stati calmi fiindca continuarea romanului este in librariile parterre editurii(prefer sa vorbesc intr-o postare separate despre editura)asa ca va spun ce mi-a placut.
1.Actiunea romanului te face sa te intrebi daca nu se intampla chiar acum o astfel de intamplare,totul e posibil.
2.Personajele Cristinei sunt special ,de la manelisti la handicapati,acest fapr este unul din motivele pentru care ve-ti rade,implicit le vei adora pe unele,iar de altele vei fi "scarbit".
3.Umorul pe care il prezinta Cristina in roman e unul molipsitor,deci daca sunteti dispusi sa va insoti cu rasul citi acest roman.
$.Cristina e o vizionara,iar asta ademonstreza in unele pasaje ale romanului,atunci cand spune adevarul fara menajamente.
Am fost un pic curios si retinut la inceput pentru ca nu stiam daca o sa-mi placa   povestea sau stilul autoarei dar,daca l-am terminat asta inseamna doar ca mi-a placut si nu l-am putut lasa din mana fara sa-l termin.
Asa ca va recomand acest roman cu mare drag,fiindca e scris de o romanca talentata,si fiindca e misto.
Felicitari Cristina pentru acest roman si pentru celalalte 10.

Si ca un supliment Cristina pregateste alte doua romane,unul fiind sub pseudonimul Anna Vary "Cronicile fetei lup",altul cu numelei ei, "Rockstar".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu