luni, 1 februarie 2016

Atingerea Umbrei de Richelle Mead

A treia si cea mai zguduitoare carte din serie citite pana acum.
Sincer ma bucur ca am imprumutat aceast volum,sper sa citesc intreaga serie,in ciuda tragismului care sincer se adanceste din ce in ce mai mult.
Aici avem parte de aparitia unor elemente noi,personaje,o plimbarica la curtea regala a moroilor,si multe  alte elemente,redate in stilul alert cu care ne-a obisnuit Richelle.
Titlul este unul extrem de atractiv,si care mi-a creat o multime de intrebari.
Aparitia elementelor,datorate de conexiunea cu Lissa,asa numitele 'Fantome",mi-a creat impresia ca ar fi cel mai bun de pana acum.
 Insa finalul.....daca va asteptati la ceva slow din partea lui Mead,va inselati amarnic.E ca o sageata,pe care cititorii o simt la fel ca Rose (pierde pe cineva drag ei)si decide sa paraseasca academia,din nou.
Nimic nou daca ma intrebati pe mine.
Stiu ca seria nu e pe lista de la inceput de an,dar cum am spus vor exista si adaosuri neprevazute.In plus nu cred ca am toate cartile mentionate,asa ca nu stiu cum o sa ma descurc cu lista-minune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu