sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Carti/Serii pe care le vreau neaparat (1)

De-a lungul timpuluiam constatat ca ma simt atat de indragostit de carti incat  mi-e imposibil sa stau o zi fara sa deschid o carte.Tocmai de aceea mi-am si facut acest blog.Bine am sa fac anul acesta anumite modificari,am  adaugat unele sectiuni,cum ar fi cele de filme/seriale,interviuri si poate unul in care am sa pun si o povestioara.
Acum ca tot strabat aproape saptamanal librariile Constantei,desi nu multe,am adunat o serie de carti care m-au atras si pe care vreau sa vi le prezint si voua.

Trilogia Vegetal-Danut Ungureanu&Marian Truta
Substanta M Philip K Dick,de la care am mai citit inca un roman  si mi-a placut
Furnica electrica de la acelasi autor
Seria Eu sunt numarul patru-Pitacus Lore coperta e destul de misto asa ca de ce nu
Seria Labirintul din care primul volum l-am primit de Craciun
Seria Cercul Secret din care am deja primul volum,si e cu vrajitoare....most wanted
Seria Odd Thomas pare destul de promitator
Papusile Cristina Nemerovski la fel ca la Philip,am citit o carte si mi-a placut asa ca vreau sa mai citesc si altceva de la autoarea aceasta,da si pentru ca e  romancuta
Quasar  Ana Manescu,sincer mi-a placut coperta si vreau sa vad cum e,fara sa sper la vreo dezamagire
Seria Crossfire nu stiu autorul dar pare promitatoare cel putin dupa coperta si titlu.In plus stiu ca e roman -serie politista deci sigur e pe gustul meu
Trilogia Ultima vrajitoare din Transilvania Anna Vary,fiindca e scrisa de Nemerovschi sub pseudonin,si pentru ca vrajitoare in titlul seriei
Trilogia Delirium,imi face cu ochiul de ceva vreme dar cu tot cu promisiunea de a nu cumpara carti,si de a nu-mi pocni rafturile sub greutatea lor,nu am reusit sa mi-o procur,desi subiectul pare destul de promitator
Seria Berlin,este o serie noua si pare destul de interesanta intrucat cred ca este si istoric,si distopie,iar la noi e decat primul volum deci ma pot convinge daca imi place sau nu.

Asta e  pe scurt o mica lista cu cateva carti interesante pe care as vrea sa le citesc,dar pe care nu le am,inca.

Astea sunt sa spunem o parte din ceea ce imi face cu ochiul si care merita devorate candva,in viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu