miercuri, 27 ianuarie 2016

Cautand Fericirea de Theresa Wajcik

 
Primul volum din trilogia cu acelasi nume.Hmmm.
Ok.Ca tot am vrut sa-mi spun o parere sincera,am sa impart recenzia in doua tabere.In prima voi spune ce mi-a placut,stil poveste,personaje,s.m.a.Iar apoi ce nu a reusit sa ma impresioneze s-au nu mi-a placut la roman.
Mi-a placut...
Stilul alert utilizat de Andreea aka Theresa.Un stil utilizat in cele mai misto carti citite iar pentru asta trebuie s-o felicit.Faptul ca actiunea tinde a curge e un plus si trebuie sa-l amintesc.
Povestea usor de digerat.O poveste ce merge oricui vrea o poveste care nu cere multa imaginatie,pentru a-si proiecta imaginile si descrierile utilizate in roman.
Finalul.Desi o leaca previzibil trebuie sa recunosc ca mi-a placut intr-o oarecare masura.Un final care automat atrage si un al doilea volum dupa el.
Nu mi-a placut...
Faptul ca personajele nu sunt prea bine descriese,iar chestia asta atrage dupa ea imposibilitatea proiectiei personajelor de orice natura.Cel putin mie mi-a fost destul de greu sa-mi dau seama cum arata personajele.Adica,da stiu cum sunt imbricate dar,nu e de ajuns,si nu cred ca sunt singurul care gandeste asa.
Titlul.Imi pare extrem de rau Theresa dar nu mi-a creat nicio impresie.Mi se pare un nume de telenovela ieftina care nu are nimic interesant de aratat.In plus nu am facut o corelatie cu actiunea si nu stiu la ce face referire,intrucat ambele personaje raman cu buza unflata la final.Cine mai exact cauta fericirea?
Coperta.Ok,nu ma leg de ce scrie pe spate fiindca aia e o parte misto.In schimb coperta este,hai sa nu spun urata,sa spun fara nici un element interesant.Plictisitoare!
Greseli de editare.Sunt extrem de multe care m-au facut nu numai o data sa ma opresc din citit.Cred,si nu vreau sa gresesc,fiecare pagina contine cel putin o greseala.Poate romanul meu avea un defect desi nu prea imi vine a crede.
Sper totusi ca voi capata si al doilea volum sa vad cum continua povestea celor doi!
Iar pentru voi iubitori de carti o sa pregatesc un interviu interesant  cu autoarea,si nu numai cat de curand posibil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu