vineri, 15 ianuarie 2016

Blestemul din Swoon de Nina Malkin

Titlul si coperta mi-au atras initial atentia cand am cumparat cartea acum ceva vreme .
 
Descrierea de pe spate parea promitatoare,iar tematica ma atragea fiind vorba despre o fantona.
Dar,din pacate,povestea mi s-a parut a fi una destul de mediocre.Nu pot sa spun ca nu mi-a atras atentia,in unele secventa din contra,dar ca un tot am avut vaga senzatie ca citesc un roman scris de o pustoaica de 11 ani.
Am inteles ca a vrut sa creeze o poveste de dragoste,pe care am regasit-o in finalul romanului,adica numai in ultimele cateva capitole,ca in rest mai mult  am crezut ca oricine altcineva se indragosteste de el numai protagonista nu.
Acum sa va spun putin si de personaje.Dice,protagonista si Pen,veriroasa acesteia se joaca catarandu-se intr-un copac,iar la un moment  dat Pen cade iar in ea intra o fantoma,care,se razbuna ulterior pe oras,intr-un mod jalnic(adica pe doi ii demasca ca sunt gay,apoi arde niste batranei,de fapt doar 2 care au fost mai lenti).
In ciuda povestii care putea deveni interesanta,s-a dovedit una pe alocuri destul de patetica.Rasturnarile de situatie au fost previzibile,nici nu trebuia sa va folositi imaginatia sa scorniti ce se va intampla in carte,autoarea e amabila,si baga multe spoilere.
Singurul lucrul care mi-a atras atentia a fost fantoma.Poate,si de ce nu,stilul alert al autoarei,ca descrierea a fost c-am nesatisfacatoare.
Imi cer scuze,dar nu stiu de ce sa v-o recomand,dar daca va face cu ochiul ,astept alte pareri,sa speram ca mai positive decat a mea !

O sa intrerup putin lista de lecturi fiindca am facut rost de o carte care pare promitatoare si anume romanul Cautand fericirea de Teresa Wosjcik, prima parte din trilogie.Revin oricum cu o parere,sa speram ca nu asa de dure ca asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu