miercuri, 17 februarie 2016

Oryx si Crake de Margaret Atwood

Image result for oryx si crake
 
Un postapocaliptic foarte frumos intorisit,prin tehnia introspectiei utilizate extraordinar in roman .
Descrierea de pe spate nu mi-a creat nicio impresie intrucat era vorba de o poveste de dragoste,dar eu nu am sesizat asa ceva in roman.
In schimb partea care mi-a captat atentia este atmosfera apocaliptica pe care Atwood o creeaza cu atata maiestrie,aproape cu indemanarea unui arhitect.
Povestea mi se pare extrem de reusita,mi-a capta atentia de la primele pagini si nu am mai putut s-o pun jos pana nu aflam ce se intampla in continuare.
Finalul este demn de un post-apocalyptic veritabil.Desi pot spune ca am gustat cartea din plin,au existat si momente in care m-am plictisit putin dar in comparatite cu volumul mare de pagini e aproape insesizabil.
O poveste zguduitoare despre apocalispa unei generatii si nu numai,unde animalele sunt de departe unice,persoanjele sunt delicios create si actiunea e ca mercurul viu.

Urmatoarea carte pe care o citesc este Crima in direct,ca tot dau de ea in biblioteca.Voi mai face niste liste de carti pentru citit,vreo 2  sau trei,pentru ca sunt atatea carti care ma asteapta in biblioteca incat nu ma pot decide care o citesc care nu,macar asa am un *program* dupa care le degust.
Cat despre carti noi,ei bine... nu stiu daca vor fi  sau nu (sigur vor mai exista si alte achizitii),dar librariile sunt niste tentati extreme de mari,asa ca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu