marți, 29 noiembrie 2016

Amurg de Stehenie Meyer

Primul roman ce da si numele seriei se dovedeste a fi un roman inimaginabil de bun.

 
La inceput am avut  unele dubii cu privire la roman,pentru ca auzisem niste lucruri nu prea placute despre el,ca apoi in timp ce citeam sa descopar un loc primitor,cald (ipotetic,fiind mai mereu inorat si frig).
Sunt incantat,dar si dezamagit de roman si in randurile urmatoare va explic de ce.
Mi-a placut enorm stilul de relatare a autoarei,firul povestirii,descrierile remarcabile,care te lasa fara suflare.
Personajele au fost asa cum era de ateptat,frumoase,atragatoare,rapitoare,dar din pacate nu toate .Stiu ca sunt multe,dar fac referire mai ales la Bella si Eduard,si la familiile lor,poate inca vreo doi-trei,restul fiind un décor necesar unui roman de dimensiuni mijlocii.Acest décor necesar,format din personaje,am impresia ca si-a jucat rolul foarte bine,la un moment dat chiar m-am indragostit de unii dintre ei,si am regretat un pic decizia Bellei de a-l alege pe Eduard in detrimentul lui Mike (ok,mi-a placut de 10 ori mai mult de el decat de Cullen vampirul,din multe motive,pe care nu vi le spun).
Am incercat sa aman momentul cand trebuia sa ma apuc de serie,fiind inca sub influenta  lui Rose,Dimitri si a Lisei,poate de asta am fost reticent si distant in prima faza cu personajele.
Incet,incet m-am propiat de Bella si a inceput sa-mi placa,asemanandu-ma putin cu temperamental si curiozitatea sa exagerata.
Momentul meu preferat din carte a fost cand Eduard si-a dezvelit trupul bine sculptat in razele soarelui,creand o iluzie optica remarcabila,magica,aproape electrizanta,ceva care o sa-mi ramana scrijelit pe creier mult timp.
Coperta mi-a placut,dar nu mi-a atras atentia in mod deosebit.Acelasi lucru pot sa-l spun despre sinopsisul de de spate,frumos realizat dar neinteresant.
Ca o concluzie ,romanul a fot mai interesant decat m-am asteptat,si astept sa vad ce se allege de Bella,Eduard si iubirea dintre cei doi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu