duminică, 26 februarie 2017

Acuzatul de John Grisham

Al treilea roman din seria Theodore Boone,se dovesteste a fi de departe mai bun decat primul.
Initial am crezul ca povestea nu se leaga,dar spre surprinderea mea,aceasta se leaga si itele devin mai complicate pentru tanarul nostru avocat.
Daca in primul roman al seriei acesta ii ajuta pe colegii si prietenii lui,acum roata se intoarce,intrucat Theo devine el insusi suspect intr-un jaf important,iar asta destabilizeaza intreaga situatie,si il arunca in centrul atentiei pe tanarul Theo.
Mi-a placut mai mult acest roman,este mai complex construit,beneficiaza de o doza semnificativa de suspans,si actiunea are o evolutie mai complexa decat primul.In plus personajul pare mai matur,are o gandire mai apropiata a unui avocat veritabil,decat a unui copil plangaret care cedeaza usor.
Frumusetea romanului este data si de detaliile tehnice,cu care de alfel m-am obisnuit si imi plac pentru ca dau o nota distinctiva romanului,creand iluzii si sperante tipic copilaresti.
Nu sunt multe despre roman,intrucat este bine scris,se apropie putin de scenariul unui film bun,avand toate atributele necesare unui scenariu de succes.
Am apreciat faptul ca schimba putin decorul,il face mai matur,acum punadu-l pe Theo in lumina anchetei ca suspect si vizualizand modul in care acesta se manifesta cand este pus in fata provocarii,iar mimica dobandeste calitatile necesare unui nevinat,totul se cufunda in soc si teroare.
Un roman remarcabil scris cu maiestrie de talentatul avocat-autorpe care l-am citit fara sa-mi dau seama daca realitatea se distingea de fictiune.
Pur si simplu superb !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu