duminică, 2 aprilie 2017

Amintiri Inselatoare de Sandra Brown

Romanul este asa cum m-am asteptat,frumos,unic,stilul Sandrei fiind oarecum schimbat fata de celalalt roman recenzat pe blog.Desi difera ca stil,aceasta are o majorita tenta politista,unele faze sunt asemanatoare cu Texas,Sage.
Chiar personajul principal Britt aminteste un pic de Sage,doar ca aceasta este mai curioasa si nu asa de pasionala ca Sage.
Image result for amintiri inselatoare sandra brownTenta alerta in care este relatat romanul m-a introdus in interiorul romanului facandu-ma personaj in ,si scotandu-ma in anumite momente din aglomeratia si zumzetul urban,asta fiind dovada incontestabila ca autoarea este buna si chiar stie sa creeze un cadru frumos si greu de scos din minte.
Nu pot sa nu amintesc momentele de tensiune sau de fuga din fata pericolului pentru ceste elemente sunt dupa mine vitale unui astfel de roman.
Nu stiu cum se face dar acest roman a inceput atat de vulcanic,si lucrul asta practic a fost ghidul meu permanent,fiind in alerta mereu cand se intampla ceva iesit din comun cu protagonistii nostri intereanti si sexi.
Descrierile au fost inedit impletite cu actiunea si suspansul,atat de frumos conturat,incat a devenit un drog greu de lasat din mana.Nu stiu daca mi-a placut sau nu mai mult de unul din cei doi de Britt sau de Riley,pentru ca autoarea ii contureaza frumos si chiar mi-e greu sa aleg unul dar cred ca aleg sa raman cu amandoi si acum,cand am terminat imi doream sa existe mai mult din poveste si sa raman mai mult in compania celor doi.
Coperta e superba,ca de altfel tot ce scot cei de la Lira in ultimul timp,iar personajele si genericul de pe spate sunt perfecte pentru ca atrag atentia si il fac pe cititor curios cu privire la carte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu