duminică, 17 mai 2015

Retraind Religia!

Tocmai ce am terminat de citit APOSTOLUL PAVEL de James Cannon,si am zis na daca tot am intrat in febra recenziilor,sa o scriu si p-asta.
O carte cu un subient interesant,si totusi sensibil,inceputut crestinosmului.O conceptie bine stiuta de la orele de religie,dar mult mi frumos asternuta,descrie viata unui mare invatat si totodata unui mare conducator al crestinismului in general.
Din ce se prezinta in carte,care este destul de stufoasa apropo,Pavel este unul dintre cei care cultiva crestinismul in intreaga lume,aducand la IIsus cat mai multi evrei si pagani pe calea lui Dumnezeu.
Un personaj destul de ciudat,datorita schimbarilor suferite,dar si un luptator al cauzei sustinute,devine unul dintre cei mai cunoscuti datorita devotamentului si interesului aratat religiei pe care a promovat-o.
Tema a fost destul de pliabila,desi initial tata a luat-o la un targ de carte,mai demult,dar deabea acum am reusit s-o citesc.
Si nu regret!
Mi-a placut,m-a intristat si mi-a redat bucuria unei lecturi semibiografice intr-un mod firesc si aproape real.
O recomand tuturor celor ce vor putina credinta si caldura in suflet,cei ce cred in puterea religiilor,sau celor interesati de viata unui personaj necunoscut,sau doar putin creionat in orele de religie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu