duminică, 27 decembrie 2015

Jocurile Foamei de Suzanne Collins

 
 Am tot auzit de aceasta carte,am vazut de doua ori filmul si era normal sa ravnesc la ea.Acum cand am pus mana pe ea,ce e drept in format digital,dar e acelasi lucru,intr-o oarecare masura,m-am simtit nevoit sa va impartasesc parerile mele cu privire la ea.
Mi se pare originala,cu totusi ca este un postapocaliptic story,un gen care a prins amploare in ultimi 3 ani,este de remarcat stilul pe care Suzanne il foloseste in roman.Mi-a placut faptul ca a introdus momente de suspans,si momente de actiune,alternate cu momente vagi de dragoste.
Si totusi,pot pretinde ca in unele momente,ce e drept spre final,mi-au lasat un gust amarui din cauza lipsei de actiune si prezenta monotoniei protagonistilor.
Dar acum nustiu daca voi celelalte doua continuari deoarece nu-mi trezesc cine stie ce interes.Adica sa fim seriosi,autoarea ne da un indiciu despre ce se intampla in al doilea volum,si sincer nu ma incanta prea tare.
Va recomand romanul,dragi iubitori de dispotIi,cu convingerea ca o sa va capteze atentia si o s-o cititi pe nerasuflate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu