luni, 14 martie 2016

Dracula de Bram Stocker

Ca si cartea precedent,este mai veche,pe la 1800 si ceva a fost scrisa,dar este la fel de actuala ca si Mandrie si prejudecata.
De cand m-am apucat sa o citesc am stiu ca o sa-mi placa.Este prima carte de la Stocker pe care o citesc,dar pot spune ca nu va fi si ultima.Autorul asta are ceva magic in felul de a da viata povestilor sale,si fara sa iti dai seama te indragostesti de el,si de cartile sale.Stilul este unul extrem de atractiv,cu usoare tente horror la inceput,dar apoi continua intr-o actiune palpabila,care te tine cu sufletul la gura pana la finalul romanului care este fericit.
Aranjarea capitolelor mi se pare usor asemanatoare cu cea din Mandrie ,dar poate este o moda a anilor respectivi,banuiesc,dar totusi nu devine suparator.
Mi-a placut si vi-l recomand pentru ca este o poveste foarte bine scrisa,actuala,cu un suspans ce infloreste frumos.

Desi am primit ultimele doua volume din Academia vampirilor,nu o a ma apuc de ele acum,pentru ca faza cu vampirii e recenta si vreau sa pun distanta intre ele prin romanul Ultima cucerire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu