vineri, 4 martie 2016

Mandrie si prejudecata de Jane Austen

A fost o lectura rapida si placuta in acelasi timp.O poveste de dragoste care se lasa asteptata,dar care in final este extraordinara.
M-am asteptat totusi la mai multa eleganta,adica rochii lungi,manusi din satin,evantaie din hartie,si v-ati prins voi ce vreau sa spun.
Stilul si scriitura este rapida,si va asigur ca nu o sa simtita cand trec cele peste 400 de pagini pentru ca o sa fiti trup si suflet cu protagonistii,o sa simtiti fiecare respiratie si bataie de inima,o sa auziti fiecare frunza despartindu-se de mama-copac in calatoria lui spre meleagurile calde.Autoarea mi-a atras atentia prin capitolele scurte,dar cu fraze lungi care fara indoiala sunt indiscutabil excellent asternute.
Cel mai mult am gustat scrisorile,care I s-au parut extreme de agreabile si frumoase,adevarate epistole de dragoste.
Recomand cartea tuturor acelora care au asteptari mari de la o carte,pentru ca a deposit asteptarile mele,mai ales final la fel de dolce ca ciocolata.

Urmatoarea carte tot pe incredere  o citesc si este vorba de Dracula.Am asteptari de la cartea asta si deabea astept s-o incep.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu