marți, 17 mai 2016

Anotimpul regasirii de Sarah Jio

O carte cu o tematica frumoasa care evolueaza spre imagini unice si de neuitat.

 
Pot sa spun ca este o carte linistitoare,care va va smulge din cotidianul zilnic,aruncandu-va in bratele unor imagini frumos creionate.Tema apparent simpla se dezvolta intr-o frumoasa poveste de dragoste,dar nu traita de protagonist,aceasta fiind la polul opus,suferind din cauza unui recent divort.
Dar totul se schimba cand aceasta descopera un jurnal cu o poveste de dragoste( ce v-am spus),si totul se schimba pentru protgonista( din pacate nu mai stiu cum o cheama).
Povestea este usor de citit,creaza niste imagini minunate pe care cu greu le voi scoate din cap.Personajele sun fluide,actiunea este alerta,intr-un cuvant o alegere potrivita,de ce nu,pentru vara aceasta care se apropie cu pasi repezi.(vremea de afara ma c-am constrazice).
Cartea am terminat-o acum cateva zile dar nu stiam ce anume sa spun in legatura cu ea pentru ca nu am gasit defecte,dar mi-a placut pentru lejeritatea si starea de confort pe care o creeaza prin cuvinte,si totusi iata o carte care nu are nevoie de cuvinte de lauda,desi descrierea de pe spate mi-am creat impresia ca ar fi vorba despre o drama,eu nu am remarcat,dar totusi daca exista asa ceva este bine ascuns de autoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu